ОРІЄНТОВНІ ЦІЛІ ВІДВІДУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ
ЗАНЯТЬ
Ø
Вивчити
ефективність методів навчання, які застосовує педагог на занятті.
Ø
Вивчити
об’єктивність оцінювання знань, умінь і навичок дітей.
Ø
Визначити
ефективність роботи педагога щодо розвитку пізнавальних інтересів дітей.
Ø
Ознайомитися
з роботою молодого педагога.
Ø
Вивчити,
як педагог використовує матеріал заняття для виховання дітей.
Ø
Виявити
доцільність та ефективність форм навчання, які використовує педагог.
Ø
Вивчити
рівень самостійної роботи учнів на уроці.
Ø
Вивчити,
як вчитель здійснює на уроці міжпредметні зв’язки.
Ø
Вивчити
рівень та методи забезпечення зворотного зв’язку на уроці.
Ø
Вивчити
роботу вчителя щодо формування інтересу в учнів до предмету.
Ø
Вивчити
рівень сформованості в учнів загальнонавчальних навичок.
Ø
Вивчити
роботу вчителя щодо формування в учнів уміння самостійно здобувати знання.
Ø
Встановити
рівень знань учнями фактичного матеріалу.
Ø
Вивчити
хід впровадження в практичну діяльність вчителів результатів роботи
методоб’єднання (творчої, динамічної групи тощо).
Ø
Вивчити
результативність впровадження нової технології.
Ø
Вивчити
стан дисципліни на уроці, рівень культури.
Ø
Вивчити
діяльність вчителя щодо розвитку творчого потенціалу учнів.
Ø
Вивчити
стан реалізації принципу єдності навчання, виховання і розвитку особистості.
Ø
З’ясувати
рівень викладу навчального матеріалу.
Ø
Вивчити
ефективність та доцільність використання наочності на уроці.
Ø
Вивчити,
як вчитель здійснює на уроці індивідуалізацію та диференціацію.
Ø
Вивчити
стиль спілкування вчителя з учнями.
Ø
Вивчити
роботу вчителя щодо управління пізнавальною діяльністю учнів.
Ø
З’ясувати
оптимальність відбору змісту навчального матеріалу.
Ø
Ознайомитися
з організаційною діяльністю педагога у проведенні уроку.
Ø
З’ясувати
стан роботи вчителя щодо формування внутрішньої мотивації учіння.
Ø
З’ясувати
методи співробітництва роботи вчителя і учнів на уроці.
Ø
Встановити
санітарно-гігієнічний режим уроку.
Ø
Вивчити
техніку проведення уроку (ритм, темп, розподіл часу тощо).
Ø
Встановити
грамотність вчителя при використання певних навчальних технологій і методик та
ефективність їх використання.
Ø
Вивчити
систему контрою, перевірки і різноманітність методів, форм, типів, видів
перевірки та контролю діяльності учнів).
Ø
Вивчити
психологічний стан учнів на уроці (активність, впевненість, відчуття комфорту,
профілактика стомленості, страху, розгубленості).
Немає коментарів:
Дописати коментар